lördag 6 december 2014

Mitt provsmakande går vidare.

Hej på er.

Jag har verkligen inte glömt er men denna veckan har varit helt galen med alla måsten både hemma
och på jobbet. Så igår var det så extra allt att att få gå hem från jobbet och hem till hemma hos mig.
Fredagsmys på högnivå med både god mat, fredagsgodis och Idolfinal på tv.

Jag hejade egentligen på Josefine, hon borde fått Mollies plats tycker jag.
Men visst var lilla  Lisa fantastisk på att sjunga, jag tycker Lisa saknade den coolhet och artistiska förmågorna som Josefine har.
Vem hejade ni på?

Temys.

Mitt provsmakande på alla teer fortsätter. Igår fick jag smaka på Indiska Björnbär, det var riktigt gott, favoriten hittills.


Hjärtan fixade.

Imorgon är Tullinge gymnastikförenings juluppvisning. För oss föräldrar är det en massa fixande med både kläder, kakor, och pynt. Hjärtan i hårdkartong skulle Tildas grupp ha med sig på uppvisningen.
Check, nu är de klara...



Pedagogiska miljöer ligger mig varmt om hjärtat.

Jag vet inte hur många tankar jag tänker om detta eller hur många artiklar/böcker jag läst men många är det. Vi tänkte omkring hur vi skapar bilder och hur vi sparar dem.
Allt är föränderligt...



Hoppas att alla ni Fina får en bra lördag.

Vi hörs snart igen.

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: