torsdag 11 december 2014

Pepparkakshustävlingen är avgjord.

Hej igen.

Jag har inte glömt er trots min frånvaro här på bloggen.
Att vara hemma med en sjuk Marcel har laddat mina tomma batterier till en vis del.
Mycket latande framför både datorn och tv´n har det blivit.

Pepparkakshustävlingen är avgjord.

Segern gick till Tilda som hann klart när tiden gick ut. Jag skyller ifrån mig och gnäller på kristyren...
Nästa år eller när vi ska dekorera våra stora hjärtan gör jag kristyren själv.
Den vi köpte idag var alldeles för hård och svårhanterlig.




Gissa vem som vann? Tilda vann - Grattis Tilda.

Slöjd på fritids.

Det är mycket populärt bland barnen på Tildas fritids att vara i slöjdsalarna. Idag hade Tilda träslöjd och byggde en bil. Kul när pedagogerna erbjuder något mer än bara frilek.


Skulle vilja eller orka skriva massor men orken fattas mig så idag blir det inte bättre än så här.

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: