tisdag 30 december 2014

Ut med det gamla in med det nya.

Hej. 

Det är redan tisdag idag och nyårsafton imorgon vilket betyder att vi åker till Göteborg redan imorgon.
Vad tar dagarna vägen när man är ledig och bara skruttar omkring?
Plötsligt inser jag att det är idag det ska ske en massa saker - julen ska städas bort, tvätten fixas, väskorna packas, Marre tränar hockey och Tilda ska gympa ikväll.
Hur kunde allt börja med en rivstart? När jag precis kommit in i min lediga lunk och trivs så bra.

Göteborg.

Vi kommer fira nyår och heja på Flempan i Göteborg ishockey cup. Självklart så blir det även andra bus och mysiga äventyr när vi besöker staden annars kommer Wille och Tilda att ruttna.
Det ska faktiskt bli skönt att komma bort ett par dagar och bara umgås.
Hotellfrukosten sägs vara riktigt bra på min nya adress Clarion Hotell Odin .



Städa bort julen.

Så här innan nya året känns julen så trist och långt borta tycker jag. Så idag ska den ut och göra ordning för nya året. Kanske får adventssakerna stanna kvar ett par dagar men tomtarna och alla vissna blommor får allt säga hejdå.
Hur gör ni? Tröttnar ni också på julen och alla tomtar innan nyår?

Ut och in.

Ut med det gamla och in med nytt. Nya året behöver få signalera nytt och fräscht.
Jag har kikat runt i flera butiker men inte funnit så mycket kul. Trist för det är verkligen inte likt mig.
Hos RUTHiga Emma hittade jag hus som kommer att få bo i vårt sovrum som det känns nu.




Önskar er en fin fin dag.

Kramis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: