onsdag 3 december 2014

Välkommen lilla Popcorn!

Hej.

Välkommen hem till oss lilla Popcorn.
Du har redan bott hos oss i över 1 vecka nu och jag har inte berättat för er om Tildas hamster ännu.
Tilda har inte velat det om vår Anaheim skulle bli ledsen i himlen.
Flera kvällar tänder vi lyktan hos Anaheim och Tilda berättade redan första kvällen för Anis om
Popcorn. Poppie är också en dvärghamster, han är den minsta sorten en Roborovski.
Popcorn är söt som socker och redan en egen liten personlighet.


Konstanalys med mina 5 åringar.

Jisses vilka kloka barn jag får umgås med om dagarna. Idag hittade jag en  tavla i ett förråd och JA vi har konstanalys och försöker återskapa en egen tolkning av Einar Jolins verk.



Nu har en trött liten jag landat i soffan med dagens te och PH.

Puss och Kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: