fredag 23 januari 2015

Både supercoola och assköna blev betyget.

Hej Fredag!
  
Ack vilken trött liten jag som efter mycket om och men hasade mig ur sängen imorse.
Tur för mig att Robert inte började förrän efter lunch och kunde ta morgonrutinerna.


Coola skor...

Tilda´s vinterstövlar var ju hastigt och lustigt alldeles för små härom morgonen.
Vet inte om de av misstag hamnat i torkskåpet i skolan eller vad som hänt för fötterna hade inte vuxit när vi mätte dem. Hur som helst hittade jag nya super coola cerise färgade på rean.
Som grädde på moset tyckte även Tilda om dem. Både supercoola och assköna blev betyget.


Lite hockey hann vi också med för ovanlighetens skull.
Tur för oss att det var kort träning och att Lillprins var snabb i duschen i dag.


Strosade runt.

Efter förmiddagens lagande av nagel gick jag runt på Plantagen och tittade på alla vackra orkideer.
Hem kom jag med bara 2 murgrönor, orkideerna var så fina men för dyra för någon som saknar gröna fingrar till sina krukväxter.

Se ni vad jag såg?

Mårbacka pelagoner - de vackraste av alla.
Mårbacka är så mycket vår och sommar för mig. Men än så är det långt till vår och jag tror nästan att de skulle kännas mal placerade nu mitt i vintern.
Men snart så kommer de få flytta hem till oss.



Önskar er alla en toppen fredag!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: