lördag 31 januari 2015

Best friend forever...

Hej på er!


BFF.
 
Har ni läst om när Emil i Lönneberga var på Vimmerby marken och mötte borgmästarens pojk Gottfrid? För i så fall förstår ni precis. Astrid Lindgren beskriver det så klockrent när två små ljuslockiga pojkar av samma skrot och korn möts för första gången. Då tändes just ett sånt "ljus" i bådas ögon när de såg varann för första gången.

Just så där var det när Tilda och Malva mötes i våras i Turkiet. Från första sekund klickade de som de alltid varit vänner. Två små tjejer av precis samma skrot och korn som fann en vän för livet på två röda sekunder.

Idag träffades de igen och det var precis som igår. Jag känner mig så glad och nöjd att vi (mamma Åsa och jag) verkligen gav dem denna dag tillsammans.





 Min fina tjej.




Lördagsgodis.

Lördagsgodis framför kändis Gladiatorerna. Jag blev impad av både Sara Lomholt och Peter Magnusson. Att de bara tordes tävla mot de stora gladiatorerna. Jag skulle behöva gaska upp mig  några steg innan det skulle bli min tur mot de stora Gladiatorerna.



Natti Natti - Sov Gott!!!

Puss Puss!!!

1 kommentar:

  1. God morgon :) Så mysigt med en bästa vän <3 Hoppas ni får en fin söndag, kram

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: