söndag 18 januari 2015

Dekorerade - pepparkakor som bikinisar...

Godkväll i stugorna.

Så, var vår helg snart slut. En helg som innehöll det mesta som vanligt, skillnaden var nog mest att jag inte var på topp för att inte tjata hål i någons huvud. Jag borde vara fulladdad inför en ny veckas vardag nu, men så är det inte riktigt.

 Jag vill ha VÅR.

Inte lite grand utan på fullt allvar. Finns det någon vänlig själ som gillar isgator?
Hela min värld är halkiga isbanor så fort man går ut. Funderar på hur många som brutit både armar och ben under denna helgen. Väldigt många lär det vara kan jag lova.

Så jag har bestämt mig att detta året var det inte kul med vinter längre... Vinter för mig är vit härlig snö som alla kan busa och leka med.

Drömde mig bort till våren när jag kikade djupt in i mina lila tulpaner. Tyvärr sa de att än så är det långt till vår...Är den inte fin, så säg.?


Dekorerade - pepparkakor som bikinisar...

Tilda och hennes kompis skulle dekorera saker som kakor och så, kom de och sa.
Så man tager vad man haver och gav dem pepparkaksdegen som låg kvar sedan i julas.
Lite skumt när hela huset började dofta pepparkakor men men kul hade de.


Så alla fina - Sov Gott!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: