fredag 16 januari 2015

FIKA PAUS...

God Förmiddag.

Jag har precis druckit dagens första kaffe efter flera timmars sömn.
Fattar inte riktigt att jag kunde somna om när barnen gick till skolan och Robert tog emot
hantverkare i huset. Men ack så välbehövligt det var...


Jag skulle kunna skriva så mycket om livet och misstag känner jag men jag tror inte det handlar om misstag för det är ett så negativt ord. Utan om livet i sig som ställer oss inför för många beslut och att vi överöses av för många tankar och måsten hela tiden. Vilket gör att människan som inte har tid att tänka och känna färdigt gör som Kamprad säger misstag för de människorna inte var färdiga.
Alltid denna TIDEN....

Super Sale...

Ni som besökt mig känner redan till att jag gillar vackra och snygga både ting och kläder.
Men vad ni kanske inte vet är att de flesta klicken på ting och smycken gör på Super Sale sidorna.
Besökte Nordljus i dag och klickade hem dessa godingar från Lycky Lina för under 150 spänn med frakten ingående. Bra gjort tycker jag....
Mina armgodisar behövdes uppdateras och jag få göra lyckoköp.



Ut och andas.

Dags för en lång promis eller skridskotur kanske det blir för hua hua vad isigt det är.
Isbroddar är verkligen inte en dum uppfinning.
Så skönt och välbehövligt för både min kropp och själ ska det bli.

Ses snart igen....

Puss och Kram!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: