måndag 5 januari 2015

Flempan slutade 8:a av 48:a lag - Grattis alla killar.

Hej Hej.

 Nu har jag landat i mitt favorithörn i soffan med både kaffe och baileys efter vår lilla minisemester i Göteborg. Dagarna i Göteborg innehöll massvis med hockey, vinkväll med bästa Linn, shopping, god fika och mys.

Flempan slutade 8:a av 48:a lag men skulle lika gärna hamnat bland de 6 första om domsluten
gått Flempans väg. Hur som helst är ni bäst Flempan.....Pucksnack har tagit så fina bilder på Flempans match mot Frölunda.


Även jag praoade som fotograf idag i matchen mot TPS.






Hejdå Kållered för denna gången.

Många timmar och många kaffe blev det i hallens fina cafe.



Nu börjar mitt 2015 på riktigt.

 Jag hoppas på ett bättre år på alla plan med mycket glädje, kärlek och bus.


Kramisar till alla Sötisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: