torsdag 1 januari 2015

Göteborgs Ishockey Cup invigd.

Hej.

Gic cupen är invigd - personligen så tycker jag det mest var ett reklam jippo.
Tacka vet jag invigningarna på Ghost Invite Cup, där är det invigning för sitt syfte och i idrottens anda. Men men de måste få in pengar till detta stora hockey äventyr så låt gå  för denna gången GIC.

Hoppas verkligen att det går bra för Flempan gänget för de är så himla duktiga och framför allt värda framgång efter alla de timmar de sliter i ishallen.
Håller mina tummar för er...



Alla lagens kaptener på scenen och svär spelarenden om schysst spel och reko kamratskap.



Imorgon blir nog en bra dag med både en massa hockey och så ska jag äntligen få träffa en vän som bor här borta nu sedan flera år. Som jag längtar - det ska bli så kul.

Sov Gott och Dröm Sött.

Puss Puss...

1 kommentar:

  1. Guuuu så roligt, hockeymamma som man är ;-)
    Lycka till!
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: