lördag 31 januari 2015

Hela världen vit.

Hej Hej.

I morse vaknade jag till ett vackert vinterland. Om vi inte skulle åka in mot stan hade jag gått ut och byggt kojor och busat. Marcel vaknade med feber idag så dagens planer blev lite annorlunda, ingen match eller Bjurling träning för honom. Ogillar Hyper Igd ganska mycket kan jag lova.
Bästa med febern är att Tilda och jag kommer in snabbare till stan. Tilda ska äntligen få träffa sin fina vän Malva som hon träffade i Turkiet i fjol.



Tröttnat på riktigt.

Det låter så trist och hemskt men ibland tröttnar jag på riktigt. Glossybox har jag verkligen tröttnat på inte bara för nu för tiden får jag så konstiga produkter utan för att de kommit försent de 3 sista gångerna och jag fått i stort sett jaga min lilla låda på både Glossybox och posten.
Så Tack och Hej...


Fredagsmys.

5 trötta Rytterlundare hamnade framför Fångarna på fortet och sina dumburkar med godisskålarna idag. Den ena tröttare än den andra.Egentligen är fångarna världens tristaste program lika idag som för 115 år sedan känns det som. Hos oss är det Tilda som gillar programmet, hon måste se vad hon skulle vågat säger hon.



Men oj vad klockan blev mycket. Nu är det super dags att fixa till sig och åka vidare.

Ha en bra dag.

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: