tisdag 27 januari 2015

Hiskligt tidigt för mig .....Godmorgon!

Godmorgon.

Hiskligt tidigt för mig att säga Hej till er men har man som jag varit vaken sedan 03 tiden är klockan inte bara barnet längre.

Efter en ganska snurrig dag igår blev det en tur till pulkabacken med Tilda.
Jag vågade mig inte på att åka vilket nog var bäst för min yra skalle. Tråkigt för jag är den som verkligen älskar snö och vinterlek. Förhoppningsvis ligger snön kvar så även jag kan gasa ner för backen.


Morgon tipset.

Tänkte tipsa er om att KidsBrandsStore nu har superrea med finfina märkeskläder till era söner! 
Själv har jag hittat några riktigt snygga plagg till mina killar.
Så gör som jag morgonshoppa..


Önskar alla Fina en toppen tisdag...

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: