torsdag 29 januari 2015

Jag ju inte lite kräsen...

Tjingeling.

Nej nej nej - skalleverken kom i bilen hem från nageltjejen. Sedan dess har jag försökt med både de små vita pillrerna (alvedon), vila och goda fika men den vill inte gå hem....
Blir galen på detta gissel snart.

Hur som helst...hos NailsByCarina idag och gjorde mig fin igen. Jag blev nöjd och glad vilket var skönt för som gammal nageltjej och går hos Monika är jag ju inte lite kräsen heller.
Bra betyg för super trevliga Carina.



God fika mot skallevärken.

Härligt när det blev lite kladdis kvar efter gårdagens namnsdagsfirande av vår CARL.
Wille heter ju Carl William Puffen så igår hade han Carldagen. Så gott och ännu godare med hallon till.



Efter lite mera vila och medicin blir det konståkningsäventyr med Tilda.

Hörs vidare.

Va rädda om er.

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: