tisdag 27 januari 2015

Jag vill göra så mycket!

Hej.

Jag är så trött på att inte ha någon ork och vara trött och yr! Jag vill göra så mycket! Orkar vara aktiv i någon timme sen är jag helt slut och yrpanna.

Skön kvällspromenad.

Medan Tilda tränade gick jag på en promis i Tullinge vilket var så himla skönt för det var vanliga jag som var ute och gick. Jag blev så glad på mig att jag gick förbi Hemköp och handlade tidning och en massa god frukt. Var så vansinnigt sugen på Kiwi idag så de fick följa med några kiwisar hem.

Ser ni hästarna?, de står på Eklidskolans gård. De var helt magiska där de stod halvsnöiga i mörkret.
Kan lova att jag hade lekt massor med dem om jag var liten och gick i Eklidskolan.
Wao säger jag...


Idag blir det inte mer varken sagt eller gjort här inne. Snart är jag tillbaka på min topp igen.


Sov Gott och Många Kramar!

1 kommentar:

  1. Ibland är man trött. Ibland har man ingen ork. Förhoppningsvis så kommer den tillbaka. Man får bara vänta mer eller mindre länge ibland. Jag väntar fortfarande på min.
    Ha en fin dag och ta hand om dig.
    Kram Carola

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: