lördag 3 januari 2015

Kaffe i all ära men idag blev det lite för många

Godkväll och Godnatt - Hoppsan nu blev det Godmorgon.

Tröttisen glömde klicka på sista klicket igår natt....
Godmorgon....

Jag är en riktigt trött liten jag nu måste jag medge. Sent i säng i natt och tidigt upp igen.
Först ut var shopping med Tilda sedan har det varit hockey för hela slanten.
Flempan spelade sig tillbaka i cupen efter förlusten i morse och vann sina matcher idag vilket tog dem in i bästa 2:or gruppen.

Asiatiskt godis.

Tilda har fått för sig att asiatiskt godis skulle hon minsann köpa massor.
Några sorter gick hem medan andra smakade skit.


Mycket hockey har det varit och mycket hockey kommer det att bli.



En liten stund fick vi möjlighet att träffa och prata med vår duktiga Marcel.
Även storebror ville gratta och hälsa på sin lillebror. Kärlek...


Kaffe i all ära men idag blev det lite för många koppar.
Så många att  jag inte orkade mer än en sked av blåbärspajen.
Helt galet när Gottegrisen inte ens orkade mera.

 Nu är det dags att stänga mina blå. För ögonen går i kors nu medan de kämpar för att inte somna ståendes.

Natti Natti.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: