onsdag 28 januari 2015

Me like - jag kände att jag levde.

Hej på er alla Fina.
 
Har ni haft en bra dag?
Vaknade med ork och en klar skalle idag vilket var tur för mig då förmiddagen hade några måsten.
Men men tröttheten kom tillbaka med ont i magen och huvudvärk så klart.

Första måstet.

Hemligt uppdrag på hemlig ort eller det heter kanske studiebesök.
Mycket spännande och intressanta tankar fick jag ta del av.
Me like - jag kände att jag levde.


Sett-dagarna inbokat.

Bokade in mig på Sett-dagarna på  KISTA mässan i april. Tror jag valde bästa dagen för jag vill så gärna lyssna till fantastiska Micke Gunnarsson.

Längtar faktiskt efter att få känna mig klok och få massvis med positiv input i stora lass.


Bröllop i sommar på Gotlands mest fantastiska strand.

Stort Tack till Sten och Veronica för att vi få vara med om ert bröllop.
Glömde säga GRATTIS till er båda. Självklart skickar jag massvis med grattiskramar till er båda.
Det ska bli så roligt.


Egentid med med ny tidning.

Tilda tränade och jag satt hopkrupen och myste med min nya må bra tidning.
Skönt att få bara njuta och ta det lugnt en stund. För visst är det ju så att vi alla strävar efter att må bra i både kropp och själ. Allra mest kanske när vi inte mår riktigt bra. Jag fick lite spännande tips om gurkmeja som jag tänker testa på mig.



RT truppen är starka tjejer....

Rt truppen i Tullinge GF är inga svagisar kan jag lova. De är så imponerat starka när de kör fys så de låter mig inse att jag aldrig skulle komma ikapp dem i styrka.

Heja RT tjejerna ni är så duktiga!!!


Imorgon är det äntligen dags igen.

När min nageldoktor fick annat att tänka på förutom naglar så hittade jag till slut någon som kan göra mig ny och fin igen. Men håll med om att de jag har idag är mer än okej efter 8 veckor. Pekfingret är dock Kramar till dig bästa Monika.


Vänner nu tänker jag önska er God Natt!

Kram och sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: