söndag 4 januari 2015

Min bästa Marcel.

 Tjenare.

Ny dag med nya utmaningar för oss alla men framför allt för Flempan gänget.
Cupens hittills mest spännande och jämnaste match i mina ögon gick i eftermiddags mellan
Flempan och Värmdö. Tyvärr med udda måls vinst för Värmdö men vilken bra match det var.

Min bästa Marcel han kan han.

Ibland behöver vi idrottsföräldrar få känna stolthet och skryta om våra älskade barn.
 Idag är en sådan dag, min lilla kille var så duktig i matchen att jag unnade honom vinst varenda sekund.

- Marcel du var grym-







 Lunch på Ikea med billigaste kassen därifrån någonsin.

 Det var riktigt gott att äta lunch på Ikea och slippa allt vad hockeymat heter. Jag åt som vanligt köttbullarna, gammal vana som bara är så. Tänk er att lämna butiken med 16 saker i kassen  för 60kr.
Det händer liksom aldrig, inte när man går ut från Ikea för har man ingen plan så har jag oftast med mig en massa ljus. Stolt economista....

Klarar ni av att lämna Ikea med en kasse under 100 lappen?


  Nu tänker jag vila min blåa innan det blir middag och mera hockey.

Livet går vidare....

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: