lördag 17 januari 2015

Sådär extra myyysig.

Hej.
 
Hemkommen från dagens äventyr hockeymatch för Flempan mot Tumba, skönt med den tanken att jag fick vara på hemmaplan. Men är det några matcher jag har svårt för så är det de mot Tumba. Innan Lillprins byte lag till Flempan för säkert 3 säsonger sedan nu så spelade Marcel i Tumba.

I Tumba laget går flera av Marcel´s vänner så det känns alltid lite knepigt för mig.
Som tur är tycker inte sonen det längre säger han, han ser det som vilken match som helst och det är ju tur att det bara är målisens lilla mamma som är blödig.

Hur som helst vann mitt Flempan med ganska stora siffror idag.
Grattis killar!!!


Jag känner mig lite sådär extra myyysig, av nån anledning. Kärleksmums kakan från i går smakade så extra gott nu med gosebyxorna på. Jag tror resten av denna dagen får bli en gos och mys dag hemma i soffan. Helst har jag velat ligga här i soffan, hela den här helgen.

Vad har ni för planer?




Puss å kram people!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: