fredag 23 januari 2015

Stå ut som tonårsförälder....

Hej.

Det står så fint överallt att man ska stå, välja sina strider och vara tydlig och konkret.
Jo, jag tackar för alla tips men idag står jag inte ut med en av mina tonåringar.

Hur i hela världen kunde de bli så olika våra prinsar? 

De är ju gjorda i samma fabrik....Extra tydligt har det ju alltid varit när det bara är 2 år mellan dem.
Idag är en av dem nästan till salu men det säger jag ju bara för innerst inne är han ju världens bästa.
Men inte just nu....

En sak som går fet bort i min värld är taskig attityd och ren dumhet mot ting, andra och sig själv.
Schysst är verkligen ett underskattat ord.

Hoppas verkligen att det vaknar en Schysst tonåring om en stund.


Tack och Hej!

Kram.

1 kommentar:

  1. Min äldsta är också till salu ibland, jisses han kan reta gallfeber på en :-) han fyller 11 i år!
    Hahaha ja ovanligt med hockey ;-) Min tränar 4 dagar i veckan! (minst tre i alla fall) och en match på det! Förra helgen spelades GP-Pucken, ca 13 tim i ishallen, galet trött jag var efter det

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: