torsdag 19 februari 2015

Alla är inte lika intresserade.

Hej på er.

Hur mår ni där ute?
Hoppas att allt är bra och att ni kanske redan börjat få fredagsfeeling.

Jag tänker så det knakar på en massa saker.

Säg mig varför är det så svårt att veta. Jag hade mer än gärna kunnat se in i framtiden denna veckan.
Tänker också på hur människan kan vara så där jävliga och somna utan vidare när lampan släcks.
Är det så att några människor saknar samvete? Vilken tur att jag föddes med samvete för annars hade jag nog blivit rädd för mig själv.

Ensam är stark sägs det men jag kan lova att det är så mycket lättare att vara två när man krockar bilen, blir rånad på tunnelbanan, utsatt för hot och trakasserier eller går vilse i den stora skogen.
Jag hade inte velat vara själv i stora mörka skogen när natten kommer.
Så många kramar till ..... i SBF.

SBF.

Är en väldigt liten förening som kom till utav en händelse. En förening som bygger sin verksamhet på att vara stöd för människor som känner sig orättvist behandlade i olika situationer. Föreningen består av för närvarande få medlemmar som hjälper och stöttar varandra till 100% när ärlighet och rättvisa inte skippats.
 
En bock för sanning och ärlighet.  Vad jag snackar en massa goja som ingen förstår....





 Tilda´s Ella namnsdag.

Vår Tilda har haft namnsdag idag. Almanackan har sagt att Ella har sin dag idag.
Vår tjej firades både med paket och kladdkaka med vispgrädde. Mums...
Grattis Ella!!! Ett presentkort, EOS läppbalsam och lite kläder låg i lådan.




Hockey dosen.

Dagens hockey dos bestod av slutspelsmatch mot Arlanda Wings i Visättra.
Skönt att Flempan vann stort och nu är vidare på sin resan mot finalen.
Marcel fick idag möta en av sina burksompisar från Bjurling Exclusive gänget.




Alla är inte lika intresserade av hur matchen går utan har så mycket roligare när de får hänga med sina hockeyvänner. Tilda och hennes vänner vet nog inte ens vad matchen slutade, så mycket annat hade de att prata om idag.



Nu säger jag Tjingeling vi hörs imorgon. Sov Gott!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: