tisdag 24 februari 2015

Det är okej.

Hej.

Hoppas att ni hann ut i solen idag.

Jag hade turen att gå min promis vid rätt tid. Solen sken och allt var så vårlikt. Det kändes som det brukar göra tidigt på våren lite som början på något nytt.
Jag förknippar tidig vår med att cyklarna åker fram igen, nya fina gympaskor och solbrillorna som åker på. Höll nästan på att glömma alla goda kaffe som dricks ute fast det nästan är för kallt att hålla i koppen utan vantar.


Det är okej.

Det är okej att känna säger Ungcancer och jag kan bara instämma. Blev påmind av en vän om fuckcancer produkterna idag. Vännen hade köpt en så snygg men kanske mest cool napp till sin lilla son. Jag är inte mycket för att skänka pengar hit och dit men om mina pengar går till organisationer som jag tycker känns på riktigt ger jag gärna bort gåvor och bidrar till insamlingarna.
Jag klickade hem en plansch och en fin tygväska. Så nöjd med mig själv.



Dags att koka lite gott the till oss här hemma.

Vi ses och hörs...

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: