tisdag 3 februari 2015

Ett år äldre eller klokare....

Godmorgon.

Ja då har jag blivit ännu ett år äldre eller klokare. Dagen bestod både av skön sång, lunchdejt med R, paket och rosa prinsesstårta. Precis som en födelsedag ska med andra ord.

Facebook.

Det snackas, tycks och tänks mycket om facebook men är det någon dag som man uppskattar facebook så är det när man fyller år. I samband med födelsedag damp det ner över 120 grattis hälsningar.

Jag säger bara TACK TACK TACK.



Gymnasieansökan insänd för vår lilla Wille.

Okej att jag fyllde många år igår men att min lilla Wille börjar gymnasiet efter sommaren går bara inte ta in i min skalle. Det var ju jag som gick i 9:an och var super cool och ville egentligen bli kosmeteolog vilket betygen inte räckte till.



Söndagsmys i Snowtown.

Byggnationerna fortsatte till sena kvällen. Jisses, vad kul det var att bygga och vara ute i snön.
Varm choklad och mackor myste vi med i högkvarteret innan vi äntligen tog kväll.



Hoppas att ni alla får en toppen tisdag.

Kramis!!!

1 kommentar:

  1. Åh, grattis i efterskott!
    Min äldste grabb ska också söka till gymnasiet nu och det känns så himla konstigt, han är ju min lille plutt.
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: