onsdag 4 februari 2015

Ge barnen kärlek......

Hej.

Förlåt men idag fanns ingen ork till min lilla blogg. Så himla tråkigt när jag så gärna fixar och trixar här inne.

Kärlek.

Det skulle stått kärlek och en enorm stolthet över mina 3 underbara barn. Jag kunde inte fått några finare. Sitter nu i favohörnet med ett glas rött och känner mig glad i hjärtat.

Tilda som trots trötthet gick på sin träning för att hon älskar sin gympa och dansdagen.
         Som gillade läget och gjorde kväll med Wille när jag blev kvar längre i ishallen än tänkt.

Marcel med hockeydrömmar som jag verkligen hoppas tar honom dit han önskar. 
             I kväll blev det först match och sedan träning med klubbens 99:e lag.



William min lilla Puffen som är så klok och hjälpsam. En typisk storebror med andra ord. 
   Idag var planen att han skulle ta emot sin syster när hon kom från gympan och jag var på matchen.   Men när matchen var slut skulle Lillprins tydligen träna med 99 laget. Så min Wille tog emot och nattade sin syster som sov gott när vi kom hem. 

Du är så himla bäst och duktig är min älskade William. Jag så stolt över dig. Älskar dig massor!
Skulle gärna bjuda dig på jordgubbstårta med massvis med gubbar just nu fast du sover.



            



Säger som Astrid Lindgren.

Och hoppas att den kärlek jag känner och förhoppningsvis skänkt till mina 3 älskade barn lärt dem lite om livet.




Sov Gott...

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: