torsdag 26 februari 2015

Snälla Tomten jag har varit snäll.

Hej på er.

Läget?
Jag är en tröttis idag. Höll nästan på att somna när jag hämtade hem hockeysonen från Sportlovscampen. Hiskligt jobbigt när ögonen går i kors. Kan inte förstå hur de orkar träna hela tiden - dag ut och dag in. Jag är mäkta glad om jag orkar och får till 9000 steg varje dag.
Hur som helst hoppas jag verkligen att Flempan går långt i slutspelet.


Första stoppet.

Dagens första stopp blev här, kanske inte världens mest spännande utsikt eller område men så givande och lärorikt. Kände mig uppskattad och smart när jag åkte därifrån.


Torsdags mys.

För att få äta gott en vanlig torsdag byte vi till Torsdagsmys framför Ninja Warrior.
Jag har svårt för att hålla mig borta från goda smaskiga saker.
Det heter visst GODISGRIS.
Halloj.... Hur trött ser inte jag ut?


Dagens vill ha.

Fina väskor är något jag verkligen suktar efter. Just nu vill jag har en vit och en ljusbrun axelbandsväska. Rebecca Minkoff har blivit mitt nya favomärke när det gäller fina väskor.
Snälla Tomten jag har varit snäll.....Min tomma plånbok sa att jag bara kunde få den vita shoppingväskan från Anna Field. Minkoff väskan är för dyr för mig idag. Så nu vet ni vad jag sparar till.




Puss och Kram....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: