söndag 1 februari 2015

Hejdå Januari 2015.

Hej.

Nu har redan 2015´s första månad passerat. Den gick verkligen snabbt och innehöll både glada och tråkiga saker. Framför allt alldeles för lite sömn.



Gjorde någonting mig riktigt glad?

* När jag träffade min fina vän Linn en kväll i Göteborg.
* Att Marcel gjorde så bra ifrån sig på Gic cupen i Göteborg.
* När Tilda fick träffa sin BFF Malva.
* Att jag verkligen lyssnade på mig när kroppen sa Stopp.
* Konståknings EM med Tilda.

Vad önskar jag att jag gjort mer?

* Tagit del av allt händer och sker här och nu.
* Promenerat oftare för hälsans skull.
* Umgåtts mera med nära och kära.

Vad önskar jag att jag gjort mindre?

* Stressat runt mellan alla måsten.
* Minskat mina timmar med datorn i knäet.

Något jag önskade mig?

* Storvinst på hästarna.
* Mer ork och energi till allt.

Högsta önskan just nu?   

* Att mina drömmar ska slå in. 
* Bli min glada tokiga jag igen. 

Månadens tanke och kram?

* Till Monika och hennes familj.   


”Så som nu har det aldrig varit, så som nu kommer det aldrig mer bli.” 
(Micke Gunnarsson).

Kram på alla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: