söndag 22 februari 2015

Höga höjder för RT tjejerna.

Hej alla Fina.

Hur har er söndag varit?
Jag har haft en söndag när det fanns lite energi vilket var så himla skönt.t
Så jag och mina små satte igång med städning och en massa hemma fix.
Extra kul var att killarna faktiskt var med på både städningen och allt fix.
Så skönt när det händer lite på hemma fronten.

Höga höjder för RT tjejerna.

Jisses vad modiga de var alla RT tjejerna. De skulle öva att falla baklänges för att flickisarna inte ska bli höga volter utan långa. Säkert över 2 meter upp i luften föll de ifrån. En sak är säker att jag hade aldrig vågat falla och landa på ryggen. Härligt RT!!!


Nu är det dags att plocka fram goda glassen och mysa in mig i min fårtölj och kika på nya Wallander filmen.

Stor Kram till alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: