onsdag 18 februari 2015

Lite som "You go Girl".

Hej.

Jag tänkte jag skulle skriva så mycket och jag som fixat med bilder men jag ångrade mig.
Idag var inte rätt dag, idag var det bara denna dagen som faktiskt har varit en dag med energi och en känsla av jädra anamma. Lite som  "You go Girl".

Hela min lilla skalle verkar vara redo för nya tankenötter. En sak har jag lärt mig de senaste veckorna att tro på mig själv och att bakom varje hörn lurar både något gott och något ont. Då gäller det att lyfta huvudet lite högre så man ser allt det goda. Jag vill nog bara säga att vi bara måste bestämma oss för att vi är vinnare så tar vi oftast guld.



Hockey - seriefinal....

Vilken rysare det blev i dagens hockeymatch mellan Flempan och Värmdö HC .
Jämnt som bara den. I de sista sekunderna gjorde Flempan 2 - 2 vilket jag tyckte var ett rättvist resultat. Nästa hemma match ska jag verkligen titta efter om vi är kallade till sekretariatet så det slipper komma en chock 5 minuter innan matchstart....Jag har visst haft annat att tänka på....
Hur som helst fixade jag båsdörren utan anmärkning för Värmdö laget.


Fettisdagen.

Som ni redan vet är jag ett riktigt semmelmonster.  Men vet ni vad, jag har kastat en semla. Igår hände det att jag kastade en semla på Ikea som knappt var ätbar. Ikea´s semlor igår kom inte med på min topplista för de var vidriga. Jag trodde faktiskt inte att semlor kunde smaka så illa.
Men som tur var fick jag smaka på goda semlor hemma hos mig.


Nu tänker jag snart krama mina kuddar och bjuda mig på ett glas rött med mitt stora hjärta.

Sov Gott.

Puss Puss!!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig inställning. You go girl :-)
    Det är väl så vi alla borde se det men det är så lätt att man "gräver" ner sig och inte ser det bra med det runt omkring eller med sig själv. Vi är ju alla unika så...Och jag tror att om man bara vill se så kommer man se en himla massa gott...å då menar jag inte bara bilden på semlorna du lag ut...Åhh mums.
    Ha en fin dag.
    Kram Carola

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: