tisdag 10 februari 2015

On my mind.

Hej.

Ljuvligt väder här hemma hos mig, solen stålar in genom fönsterna.
Underbart.
Solsken i februari för ofta med sig en längtan efter våren och nya skor.
Våriga fina skor är något som jag bara toklängtar efter när solen lyser.

On my mind to day.


Gårdagens vänliga utmaning.

Ett extra leende mot någon jag mötte i trafiken eller såg i affären. Det var riktigt svårt att bjuda på ett extra leende i affären igår för när jag gick till min matbutik blev jag helt nerstunken av en jobbabil med 3 gulklädda män i. Gissa om jag bjöd på leende eller ett surfejs? De männen kan knappaste haft sin bästa dag då de senare syntes till på mataffären och trängde sig före en äldre kvinna som även poängterade situationen. Männen bara lyfte på axlarna och sa "Sånt är livet".
Hur som helst fick denna kvinnan mitt extra leende och medlidande.



Hur kunde jag nästan missa?

Alltså det var så nära att jag missade säsongspremiären av Revenge igår. Hur gick det till liksom?
Jag som är stor fans av serien och allt. Men nu har jag till och med fört in tiden i min kalender så jag inte missar nästa måndag.


Hoppas att alla får en toppen tisdag med massor av kärlek och värme.



Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: