måndag 23 februari 2015

Så jävla ägd....

Hej.

Fy så jag säger, jag brukar verkligen inte svära.
Men när Tilda uttryckte de orden om sitt nya håll tyckte jag att de orden kan ha lite olika innebörd.

Familjebingo.
 
Tilda körde bingo med oss med 60kr i vinst. Alla inblandade skänkte en summa till vinstkassan.
Kan ni tänka er att det faktiskt var jag som vann som nästan aldrig har tur i spel.
Grattis lilla Jag. Hoppas att jag har lika stor tur på hästarna ikväll. Håll tummarna för mig.



Så jävla ägd.

Tilda och jag tog en promis ner till centrum för att fixa lite småsaker. Kanske inte bästa vädret för en
promis, vi var ganske blöta när vi kom fram.

Idag blev det dags för Tilda att ta det extra håll i örat som hon längtat efter att få göra i flera
Kommentaren när vi kom hem igen blev - Så jävla ägd vad coolt det blev, jag blev ju skitsnyggt.
Hålet tog hon på Smycka och med Blomdahls öronhängen som är allergitestade.



Tack för de fina orden.

Dagens fina brev från min lilla Tjej. Tilda ger mig så vackra ord och brev hoppas att de sitter i för hennes käresta kommer bli mycket lycklig om denne också får så här vackra ord.

Love You!



Ägd.

Just idag känner även jag mig så jädra ägd. Jag skulle vilja vara en superhjälte som fixade till alla tokigheter och tråkigheter i mitt och andras liv. Fortsätta gå...men ska man veta åt vilket håll man ska gå åt när det finna flera vägar.



Nu tänker jag börja ladda inför kvällens Revenge. 

Kram till alla fina...

1 kommentar:

  1. Snyggt med ett hål till och va modig hon är. Jag vill ha ett till men...hi hi...vet inte om jag vågar :-/
    Kram Carola

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: