söndag 1 februari 2015

Snowtown byggs upp.

Halloj!

I natt drömde jag minst 3 mardrömmar de är i alla fall 3 som jag minns.
Den ena läskigare än läskigast minns fortfarande den utklädda mannen utanför köksfönstret med mask för ansiktet, att ett av våra barn försvann spårlöst, att jag blev jagad med pistol i ryggen av någon som jag kände för många år sedan.

Jag blir lite halvknasig dagen efter när jag drömmer otäcka saker. Ibland tror jag att drömmar vill säga oss något men skulle ändå aldrig våga besöka en drömtydare. Bättre att inget veta eller vad tycker ni?

Snowtown byggs upp.

Oj oj oj, vad vi slitit i flera timmar ute med vår egna Snowtown. Jag och barnen har börjat bygga upp en egen snöstad på framsidan. Hittills har vi fått till högkvarteret där vi ska mysa med varmchoklad och smörgåsar ikväll. Mys Mys!!!

Byggstunden bjöd även på fika paus för mig medan andra brottades i snön.
Underbar vinterdag med SNÖ lekar.


Nu lite läxor sedan blir det mera bygga SnowTown.

Önskar er en fin fin söndag.

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: