fredag 6 februari 2015

Saknar mina fina.

Hej Fredag.

Idag är det fredag igen vilket innebär sovmorgon imorgon. Jag säger bara Ja Tack!
Hur härligt är inte det?

Stör mig så jättemycket.

Stör mig så jag nästan blir galen på mina naglar...Det kan tyckas som ett diva problem men för mig är det en världslig sak. Sedan min bästa Monika behövde vara ledig ett tag fick jag gå till annan som visseligen gjorde så gott denne kunde men ni ska veta om man gjort naglar hos Monika i flera flera år som bara är bäst så är man inte lite kräsen.

Monika´s kollega ska göra mina nästa gång och tur är väl det men jag måste få nya nu.....
Jag kan ju inte gå och skämmas och gömma mina händer längre. Jisses vad jag saknar min nagel Monika. Kramar till dig och din familj.



Guldpack vinnare.

Jag var en riktig vinnare och öppnade enligt Marcel riktigt bra spelare på Fifa igår kväll.
Har hört av mina killar att man kan bli rik på att spela in Fifa videos när man spelar Fifa.
Hmmm, det kanske är något för mig att bli youtuber?? Med fifa som specialitet, den får jag klura lite på. Silva är min spelare för er som vill veta.


Morgonkaffet sägs vara både onödigt och andra sidan rena hälsokuren.

Att dricka en kopp kaffe till frukosten för att bli pigg är helt onödigt. Det anser den amerikanska doktoranden Steven Miller. Jag blir lite förvirrad när någon annan säger:
Kaffe framstår alltmer som ett undergörande naturläkemedel, som skyddar mot flera allvarliga och livshotande sjukdomar. En svensk studie visade nyligen att minst fem koppar per dag halverar risken för aggressiv bröstcancer.

Hur som helst kan inte jag och många med mig leva utan vårt kaffe på morgonen.


Nu är det dags för mig att ta tag i denna fredag. Hoppas att den blir en bra dag.

Kramis till er alla.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar mugg du visar :) Rosa och så superfin.
    Fredag äntligen, ska lägga mig i ett bad, sen jobba sen mysa. Kram och ha det toppen

    SvaraRadera
  2. Snygga naglar. Vem är det som gör dom? Vart håller hon till?

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: