måndag 9 februari 2015

Vänliga Veckan.

Hej.

Visste ni att det är vänliga veckan denna veckan?  
Jag är ganska dålig på allt det här med vilken speciell dag det är den dagen eller den veckan.
Men jag tycker att det är lite kul om det inte är förenat med ett stort krav att det måste vara si eller så.


Tänk om jag skulle ge mig den på att checka av alla dessa vänligheter. Det skulle säkert göra mig glad i hjärtat bara vetskapen att jag tog mig tid och va lite medmänsklig.
Se så nu är det taget.... Lets do Vänliga Veckan.

Helgen som gick.

Som vanligt gick helgen i en rasande fart alldeles för fort. Jag hade önskat att jag haft mycket mera energi men det är bara att gilla läget och njuta av det som är.

Årets Mellocirkus drog igång i lördags med allt det innebär. Jag tyckte det var rätt bidrag som gick till Globen. Men jag måste erkänna att jag blev orolig när dockorna var med bland de 5 sista. Röstas de mot final undrar jag hur Sverige tänkte nu.





Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: