tisdag 3 mars 2015

Bara för mig...

Hej.

Bara för mig...

Med mig själv i favorithörnet i bästa soffan. Så välbehövligt och skönt när allt är lugnt och tyst här hemma. Ibland måste vi tänka om och sätta oss själva i främsta rummet. För om vi ska kunna sätta andra före oss själva måste vi tanka energi för orka ge.


 Bara för mig...

En av mina stora måste bara ha ting är skor men det visste ni säkert alla redan.
Gärna vår och sommarskor. Förra sommaren blev det inte många promenader i fina klackskor
då jag opererade min fot för hallux valgus. Så denna tänker jag ta igen alla de steg jag missade med fin skor på.

Jag har sett att flera bloggare redan klickat hem dessa underbara sandaler med kilklack redan.
Nu kan jag lova att  mitt klick inte är långt borta. Sandalerna finns här hos Nelly om det är fler som blir sugna på dem.


Puss...

1 kommentar:

  1. Visst behöver man ensam tid ibland... det är skönt med det tycker jag!
    Wow en sådan klack så hade jag nog trillat, sällan jag går i klackskor...

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: