torsdag 5 mars 2015

Det är nära nu.

Hej.

Solen lyser in genom fönsterna och jag längtar ut efter att bara få ta en härlig promenad.
Men först finns det några måsten att fixa med.

Det är nära nu.

Nära när man nästan är klar eller färdig med det som nu upptar ens tankar och liv. Jag kan lova mig själv och även er att det ska bli skönt när allt är klart och jag är färdig.

Igår var det ännu en dag med en massa besök och stopp i stan. En sak lärde jag mig igår - att runt min station finns det inte en enda parkeringsplats om jag inte tänker parkera innan kl 7.
Tror nog att jag åkte runt minst 3 gånger och letade en liten plats till min monstertruck. Till sist fick jag göra en chansning och parkera på en 3 timmars parkering fast jag redan visste om att jag skulle  lämna bilen i minst 6 timmar.
Kan ni tänka er - jag klarade mig utan böter....Det kändes nästan som att vinna på lotto.

  
Gott kaffe.

Super hungrig som jag var smakade min smörgås gott trots att jag fick ingredienser i min smörgås.
Turligt nog så bjöd de på en extra stor kaffe.
Det är så mys att bara sitta ner på något cafe i stan och ta en kaffe och kika på alla människor.


Ibland bara måste man.

Gårdagen var en dag som var fylld till toppen vilket är roligt men tröttsamt. Därför var det så lyxigt att sitta med lite smågodis och prata med min fina vän T medan Tilda tränade. Truppgymnastik i all ära men mitt hjärta kommer alltid brinna för den artistiska gymnastiken. Om inte stora hallen varit fylld av RT gymnaster som tränade fristående hade jag klivit upp på bommen och gått några varv.


Mörkret hade fallit för länge sedan.

När vi äntligen kom till Visättra för att hämta hem Marcel var det både mörkt och kallt ute.
Varför så kallt? Det sägs ju att till helgen kan det bli upp mot 15grader varmt.
Hallo! Varför iskallt nu då? Sätt på värmen NU.



Men nu få ni ut och njuta av solen trots att kylan verkar hålla i sig.

Kramis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: