lördag 7 mars 2015

Jippi - Där satt den.

Godmorgon på er alla.

Idag står det Camilla i almanackan vilket betyder att  jag har namnsdag - Jippi.
Sitter nu och klura på vad jag ska välja för namnsdagsfika. Det lutar mest åt cheesecake just nu.

Jippi - Där satt den.

Så skrev jag på FB igår och den satt verkligen så himla fint. Flera av er klurade på vad som satt kunde det vara en semla? eller om Robert kommit hem , eller vad?
Nej det blev ingen semla igår, Ja R har kommit hem för några dagar sedan eller Vad?

Vi i SBF har sökt nya jobb och varit runt på intervjuer så det står oss upp i halsen. Ni anar inte vad det skriks efter sådana som oss. Men det gäller ju att det känns rätt och att man tror att det kan bli BÄST.
Igår bestämde jag mig för att tacka ja till en helt fantastisk tjänst med många nya uppdrag för mig vilket känns som en spännande utmaning. Jag kommer att börja i Södermalm Västra Förskolor´s enhet.
Sjukt taggad som mina killar skulle sagt.

Skumpa.

Härlig kväll hemma hos mig med god mat, massor med smågodis, Lets Dance och god skumpa.
Självklart så var mitt nya jobb värt att firas med god skumpa.



Heja Flempan.

Idag blir det kvartsfinal match i slutspelet för mitt favorit lag Flemingsberg mot Nacka.
Hoppas så att ni vinner för visst skulle det vara kul om ett av lagen i semifinalerna var Flempan när nu de matcherna kommer gå hemma i Visättra som är Flempans hemmaplan.


Nu mina Fina är det dags att ta tag i denna dagen.

Vi ses och hörs...

Kramis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: