fredag 18 mars 2016

Tröttmössa idag.

Hej.

Fredag idag med slutspelsstart ikväll för Flempan killarna borta i Bålsta.Oj oj oj vad jag håller tummarna för dem i deras semifinal mot Nacka. Helt galet duktiga killar. I år känns motståndet svårare än i fjol då Flempan vann och blev bästa laget i Stockholm.

Heja Heja Flempan.

 Tröttmössa idag.

Precis som vanlig så är energin på noll efter aktiva bra  dagar, så är det verkligen idag. Sov redan vid lunchtid idag medan R åkte iväg en sväng. När jag klev upp hade Marcels hockeykläder ramlat ner  ute på altanen så självklart klev jag ut och hängde upp dem igen. Då gick larmet, inbrottslarm fick det heta till och med. Jädra vad det lät innan jag stängde av det. Hörselskadad värre än jag redan är efter alla år i förskola. Suck!!!! Tröttmössa...


 Smågodis.

Inte ens smågodis har kunnat pigga upp mig idag då är det riktigt illa. Största godisburken som jag köpte med fina AIK märket på av min systerson som spelar fotboll i AIK.




Nu jädrar blir det kaffe nummer alldeles för många i rad för att komma igång och tagga match eller påhejare i semifinalerna SHC 2016.


Heja Flempan.


Kram på er alla.

4 kommentarer:

  1. Ja, vissa dagar blir det bara för mycket helt enkelt... Hoppas du får en bra helg i alla fall!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja, vissa dagar blir det bara för mycket helt enkelt... Hoppas du får en bra helg i alla fall!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag är också sjukt trött.... kram Anette

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: