tisdag 5 april 2016

Ghost Hugs.

Hej.

Hur har ni det? Här hos mig har det klarnat upp och är vackert väder efter en regnig och trist morgon.

Stressmottagningen igen.

Idag var det återigen dags för ett möte med arbetsterapeuten för att planera inför mötet med chef och HR framöver. Jag var cool lugn när jag åkte dit och allt kändes ok men jädra vad jobbigt det blev. Arbetsterapeuten är bra och klok men ser utifrån sin profession, läkaren från ett sätt, FK ur sin synvinkel och jag ur min.


Mitt i all den röran är jag, Kamilla. Hua hua, vad det var skönt att gå ut i friska luften och bara andas igen. Hur som helst kommer det bli bra men det är jag som måste köra bussen och säger både nej och stopp framöver. Behövde verkligen lite spök kramar efter det mötet.


Fikastund.

Efter att jag varit inne en kort sväng på NK och lämnat in min trasiga väska gick jag i lugn och ro och tog en god kaffe för att andas en stund. Vet ni...det går göra mindfulness på ett halvtomt cafe med lurar i öronen. Lite tokigt men det funkade och var så skönt.



Solen har börjat skina och jag tror minsann det blir en promenad i det vackra vårvädret.

Ha det gott!!!

Kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: