lördag 9 april 2016

Gympatävling i Torvalla med Tilda.

Hej Hej.

Idag har jag varit på gympatävling i Torvalla med Tilda och hennes Tullinge GF. De tävlade idag i RM2 som är en rikstävling i truppgympa med 34 lag och de 10 bästa går till final imorgon. Dit kom inte Tilda och hennes lag som tävlade Rikstävling första gången. Men de var riktigt duktiga, jag tyckte att de fick för dåligt betalt för sitt fristående som var riktigt bra gjort. Men men nästa gång är det Lag 1 som plockar poängen på sin sida.

Tullinge GF Lag 1.




Tack för idag och alla fina insatser LAG 1 i Tullinge.
Bus och tokerier i soffan.

Medan vi följde Tullinges andra lag från datorn i soffan satt vi och dummade oss Tilda och jag. Det är lite så vi är dottern och jag. Nu ska jag äntligen ta tag i matlagningen innan jag kommer somna i soffan.



 Skål på er alla fina där ute.



Önskar er en bästa lördagskväll.

Puss på er.

1 kommentar:

  1. Tråkigt att de inte kom med, men får hålla tummarna för nästa gång nu =D. Ja det är kanske inte jättegott, men det är väligt skönt för halsen och friskt =D

    Hoppas att er söndag är bra =D

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: