torsdag 7 april 2016

Sol, regn, sol och nu regn igen.

Hej.

Har ni också haft ett väder som svängt hela dagen? Jag har haft sol, regn, sol och nu regn igen. Så det blev ingen promis för mig idag, har ingen lust att bli blöt och frysa idag.

Sol, regn, sol och nu regn igen.

Ena stunden var det såå fint för att sedan ösregna, så har det hållit på hela dagen hos mig. Lite trist faktiskt när min plan för dagen var en lång promenad med pod i lurarna. När jag gick ut för att göra ett försök började det självklart igen. Well Well - det blir en annan dag.




Snabbare än snabbast.

Gissa om jag blev överraskad idag när våra nya posters från Annelies Design & Interiör låg i brevlådan. Precis så ska det ju vara när man shoppar något på nätet. Helt i min smak. Nu återstår bara att fixa snygga svarta ramar som passar. Extra plus det fina lilla Tack kortet från Annelie. Jag kommer säkert tillbaka till denna fina butik för eller senare.


Dags att fika med Wille.

Äntligen fick jag smaka på Willes namnsdagstårta. Gud vad det var gott.



Ha det bäst.

Kram Kram.

4 kommentarer:

  1. Nä inte är det kul utvärdering vid regn inte. Men vilken god tårta..... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att du gillade paketet... tusen tack för fina ord! Hoppas vi får se resultatet när tavlorna kommer på plats :-) Ha en riktigt härlig fredag!

    SvaraRadera
  3. Här är vädret precis lika, förrut grått, sedan sol nyss vräkte det ner & nu skiner solen igen =D

    SvaraRadera
  4. Här är det soligt mellan varven idag i alla fall :) Hoppas du mår fint. Jag har bytt blogg om du vill följa med :) http://nouw.com/ramonaboethius Kramen

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: