fredag 8 april 2016

Ta da...nya naglar igen.

Hej.

Äntligen fredag, eller vad säger ni? För mig känns det så för idag blir det en lugn fredag hemma i soffan utan en massa körningar hit och dit. Det ska bli så skönt att kura ihop mig under filten fram Lets Dance ikväll. 

Nya naglar.

Det var verkligen dags för nya naglar för utväxten var inte alls snygg längre. Denna gången har naglarna vuxit snabbare än vanligt, varför då kan man undra. Det var svårt att välja om jag skulle köra på färgstarkt eller ljusare och nude.  Ljust blev det denna gången som ni ser. Jag blev lika nöjd som alltid när jag är hos duktiga Mailn på Beautilicious. Ta da här är naglarna. 



Datorn i knäet.

Blev latmask lunch idag från Donken, Wille slutade tidigt och var lika vrålhungrig som jag så det fick bli en sväng i MC Driven. Hemma i soffan landade jag med datorn i knäet. Där var det så gott med kaffe och en tårtbit för kan ni tänka er, jag byte tårtbit mot fredagsmyset. Bra när jag kan välja eller hur!





Jag valde....

Mitt val blev tårtbit till kaffet utan dåligt samvete alls för jag gjorde mitt val så nu blir det inget mys för min del ikväll. Men vet ni vad? Jag kommer klara det såå bra. Nu är jag verkligen på G. Heja Mig...



 Nu väljer jag kudden en stund för energin är tom efter en natt med alldeles för få timmar.

Vi ses och hörs snart igen.

 Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: