söndag 10 april 2016

Vill jag gå hela vägen eller halva vägen.

Hej.

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Idag är det vår på riktigt, precis så som jag vill att den ska vara.
Är just nu inne på kissepaus från mitt trädgårdsfixande. Love it!

Älskade vårdag.

Efter dagens  hockeymatch för Marcel och Flempan ville jag bara hem och ut i trädgården. Tror faktiskt att kanske även hockeyspelarna längtade ut i solen idag. För jag kände inte igen mina favoritkillar alls, SDE vann både stort och rättvist. En person som jag lyssnat mycket till vad gäller idrottspsykologi (tro det eller ej men ett slag var jag inne på att läsa idrottspsykologi och kom till och med in) säger att som spelare,utövare eller människa måste man bestämma sig varje match, varje träning, varje dag även om det tar emot, Vill jag gå hela vägen eller halva vägen.

Hur som helst killar så vet jag att ni kommer igen och det med råge. Heja Flempan!!!



Årets första glass utomhus.

Tilda åt sin första glass ute medan jag förberedde för trädgårdsfixet. Idag tog vi med oss ljusa penser hem från affären. Kände att det är dags nu att få det lite vårfint vid entre´n , för inte tror väl ni att blommorna kommer att frysa sönder nu? Vill jag gå hela vägen eller halva vägen? I år vill jag verkligen gå hela vägen igen med vår trädgård. Jag känner att den har fått bli lidande av mitt hektiska liv jag levt men nu får det bli ändring. Trädgården ska få mera Kamilla.




Dagens lilla jag.

Nu ljög jag lite för detta var jag innan trädgårdsbrallorna åkte på och fixatröjan. Men men idag var jag väl två jag kanske eller vem vet tre eller fyra. Känner till och med nu när jag skriver att jag har sand mellan tårna. Vill jag gå hela vägen eller halva vägen. Jag tänker gå hela vägen även om den vägen är lång och snårig. Hejar helt enkelt på mig i år. Heja Kamilla.


 Men nu är det dags att gå ut igen och välja krukor till mina plantor.

Ut och njut i det vackra vädret med er.

Kramis.
 

2 kommentarer:

  1. Ja vilket härligt helg väder vi haft.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart väder helgen har bjudit på :) Så fin du är, supersnygga jeans. Glass och fika ute och fix i trädgården är ju så himla härligt. Ska bli en fin vecka. Kram och ah en fin måndag

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: