måndag 9 maj 2016

Från bästa egen tid till totalt manglad.

Halloj.

Vilken fantastisk dag jag haft i stan bitvis idag. Här i Stockholm har termometern visat 25 grader. De är verkligen sommar på riktigt nu. Hur underbart som helst.

Lunch, promis och solmys.

Åkte in lite tidigare till stan idag bara för att jag kan. Jag ville så gärna bara få doppa fötterna och njuta solen vid vattnet vid Norr Mälarstrand innan det var dags för Stressmottagningen igen. Köpte med mig både lunch och kaffe från Espresso House.


 Promis längs Norr Mälarstrand.

Bilderna får tala sitt eget språk, ni ser ju själv hur jäkla nice det var att gå längs vattnet.









 Totalt mangling.

Kände mig och faktiskt fortfarande totalt manglad efter 2 besök på Stressmottagningen idag. Vilket tur att jag laddade mina batterier med bästa egna tiden innan. Idag var det tufft men nyttigt kanske man kan säga.


Så himla skönt att vara hemma nu och att det fortfarande är soligt och varmt. 

 Puss och Kram.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: