söndag 22 maj 2016

Lördagens Jag.

Godmorgon.

Fastnade framför en film igår kväll och glömde helt bort att klicka ut detta inlägget om Dagens Jag.
Så det får bli en kombo mellan fram och tillbaka.

Lördagens Jag.



DAGENS TANKE. Hur i hela världen kan jag bli så trött hela tiden? Längtar efter dagar när energin och lusten går hand i hand.

DAGENS SAKNAD. Saknar solen och värmen. Så kom gärna tillbaka redan nu idag. Tack!

DAGENS DUMMASTE. Mitt ben som börjat knasa sig igen. Känner av det även nu idag. Bu för det....

DAGENS DROG. Kaffe och smågodis. Att jag är en sådan gris. en dag ska det bli människa av mig också.

DAGENS VILL HA. en ny lite större väska från Rebecca Minkoff. Gärna denna fina i rosa.


 
DAGENS ROLIGASTE. Shoppingturen med Wille. Han är underbar att ta med sig på olika upptåg.
Vi hittade vad han var ute efter och åt en super god lunch.


DAGENS GODIS. Mina fina naglar skapade av duktiga och trevliga Malin Selin Beautilicious.


DAGENS KRAM. Kramen ger jag till mig själv för att jag tycker att jag är värd den bara så där enkelt.

DAGENS KAMILLA ÖNSKAR ER EN TOPPEN SÖNDAG.

KRAM PÅ ER ALLA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: