onsdag 11 januari 2017

Have a nice Wednesday😎.

Hej Onsdag!!!

Jisses sĂ„ trött jag Ärr!!! TĂ€nk om jag hade somnat lite lite tidigare igĂ„r kvĂ€ll, dĂ„ hade nog min morgon kĂ€nts lite mer trevligare. Jag har redan bestĂ€mt att klockan 22 ska jag ligga nerbĂ€ddad i sĂ€ngen ikvĂ€ll. Det kan vĂ€l inte vara sĂ„ himla svĂ„rt.

Have a nice Wednesday😎.

SÄ mina vÀnner vad stÄr pÄ era scheman idag? PÄ mitt stÄr planeringsdag 2 och skjutsningar av barnen. Annars sÄ hoppas jag att fÄ till en PW eller Ätminstone en promis mitt pÄ dagen nÀr vi har lunch.

 Ha det bĂ€st idag.

Vi hörs.

Puss.
 

 

2 kommentarer:

  1. Fasken har sÄvit sÄ dÄligt inatt pÄ grund av stormen, blÄser mycket nu med men hoppas att det ger sig sÄ jag kan sova inatt.
    Svar:Tack! Kul att du gillar den! Ja det Àr jag verkligen! SÄ himla kul att fÄ en nystart pÄ 2017!

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: