måndag 17 juli 2017

Fotoutmaning hos Amanda Jona - FRIHET.

Hej.

Jag har hängt på månadens fotoutmaning hos fotografen  Amanda Jona med temat FRIHET.





Mitt bidrag.

Frihet, något som vi alla strävar efter men som så ofta bromsas av våra egna rädslor för att misslyckas. Misslyckandet är en broms för att känna frihet. Rädslan för att misslyckas och där med  känna skam och skuld gör att människan så ofta håller tillbaka och bromsar sin egen lycka och egna väg till frihet.
"Gör som havet våga".

Jag vill känna friheten, att jag gjorde så gott jag kunde. Att jag vågade tro på mig själv och min lycka är den frihet jag önskar jag kan ska jag lever efter. Vid havet blir vi ofta så kloka - snart kommer jag tillbaka igen.

💗 Må så gott och njut av friheten att bara få vara💗

Puss.

5 kommentarer:

  1. Jättehärlig tolkning, verkligen frihet

    SvaraRadera
  2. Så fin bild och jag älskar det där citatet om att våga, det är ju så bra! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så härlig bild, riktigt underbar tolkning! :)

    SvaraRadera
  4. Jättehärlig tolkning! Ska ut och fota lite i helgen jag med, får se om man får till någon fin tolkning :)

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: